Dag 24/30

Oj vilken dag detta blev !

Igår kväll så upptäckte vi att min hund skadat sig på vår promenad igår morse !
En ordentlig skär sår just ovanför trampdynan ,
Så i morse så steg jag upp kl 7,30 för att ringa till veterinären . De hade fullt upp men jag skulle få komma å lämna honom där så skulle dom ta en titt när tiden fanns , men det slutade med att vi fick komma in direkt kl 8,30 !
Precis som jag trodde , blev sövning och syjunta ! Så fick vänta medans , snacka om att min hund har varit så knäckt hela dagen ! Vi kom hem vid 11,45 så det tog tid :) å jag missade SOLEN ! Har ju varit värsta sommarn idag !
Varmt som tusan !

Men som det ser ut så blir det vid 24 grader i morgon , då blir det till att sola :)

Varit på data kurs på jobbet idag.

Imorgon är jag då ledig , men ska vara i Luleå sunderbyn sjukhus till dietisten :)
Kl 14:30 så nog hinner jag med att ligga i sol stolen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0