Dag 29/30

Å härliga tid :)
Nu börjar det närma sig sista natten hemma med min gamla mage!
Imorgon dax för att börja resan mot min nya mage å mitt nya liv!

Inläggning kl 18 imorgon kväll!
Undra varför??
Hade gärna sovit hemma ist, å åkt in tidigt på torsdags morgonen ist, men men man får inte alltid välja!
Bäst att ta med sig en bra bok, alt ljudbok eller ev sätta in nå filmer i iphonen :)

Idag ska dagen tillbringas med lite pappersjobb, in på jobbet med dessa , sedan är det ledighet som gäller!

Ska nog packa ikväll så kan jag bara ta det lungt i morgon, ska iväg å ta en kopp kaffe med lena i morgon på stan!

Känns skönt att nu veta att jag snart slipper gå på dessa soppor!
Men då kommer det 2 veckor till med soppor, dock vanlig mat!
så man får känna någon smak!
vet precis vad jag ska äta som första soppa!
min mat plan ser ut så här!
07,00 = 1,5 dl fil alt  youghurt
10,00= 1,5 dl blåbärs soppa berikad
12,00 = 1,5 dl kräftsoppa
15,00= 1,5 dl nyponsoppa
18,00 = 1,5 dl spenatsoppa
21,00 = 1,5 dl fil

protein berikad allting
plus kaffe och 1 liter vatten utöver detta

Kommentarer
Postat av: Jessica

Lycka till!! Ska hålla tummarna och hoppas att du mår lika fint som jag gjorde efter op :)

Kram och lycka till!!

2012-05-29 @ 13:26:48
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0