Dag 30/30

Sista dagen :) äntligen är det över !
Har iaf installerat mig på rummet på sjukhuset ! Lite tomt å ensamt :(
Jag är alldeles ensam :(
Får se om det kommer någon fler eller om dom kommer i morgon , jag kanske är ensam tjej så då får jag ha rummet för mig själv , skulle vara rätt tråkigt i såfall :(

Idag har jag bara gått och varit nervös , har haft typ lite av dödsångest :( varit en skitdag med späningshuvudvärk , mått skit :( . Fick precis ett mms av sambo ,

Tack mina kära vänner ! Jenny och Andreas ! Söta ni är ! Blir alldeles tårögd !

Ni är bara för Goa :) puss på er !
Tyvärr var jag inte hemma så jag kunde ta imot dem själv ! Men fick ju kort på det å jag får lukta på blommorna när jag kommer hem !


Kommentarer
Postat av: jolene

Jag tänker på dig! :) <3

2012-05-30 @ 22:34:31
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0