Dag 5/30

En bättre dag i dag !
Mindre sug , men det antar jag att det beror på att jag har jobbat full dag !
Skönt när dagarna går !

Så fort jag kliver in hemma , så slår suget in !
Har nu för h ,,,,, varit sugen på en rostad fralla med ost sedan i tisdags !
Bara att bita ihop !

I morgon jobbar jag 7-12 16-21 så då blir det en bra dag :) ,,,

Mån och tis är jag ledig , då blir det storstädning av huset !

Tog ikväll en modifast choklad pudding , fast att den inte är tillåten enligt sunderbyn . Men det gör jag inte om , det var som om någon gav mig ett sömn piller efter det ! Blev super trött !

Blir en tidig kväll !

På tisdag ska jag tralla iväg å väga mig , man måste ju få kunna smita in och låna vågen på vc , vill veta att något händer !
Litar inte på vågen här hemma !
Har nästan lite panik känsla , rädsla att inte lyckas komma ner dessa 10% !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0