Fortsättning på dag 1/30 !

Ja då har första dagen gått med flyt !

Har ändå gått rätt bra , tur att jag har jobbat !

Jobbat 16-21 idag ,
Gick bättre på jobbet än hemma , frukost till barnen gånger 2 , eftersom dom stiger upp olika tider , sedan laga lunch , tur jag jobbade till middagen har tänk tanken flera gånger att jag skulle ha haft rostat en macka !
Men sedan kommit på att , nä det får jag ju inte ! :(
På jobbet gick det fint , fint iaf !
Men nu ikväll har jag lite skallebang!
Ska strax hoppa i säng å sova lite !
Jobbar i morgon 7-16,30 .
Ska hålla mig från vågen så länge det går !
Sambon har tagit in vågen från garaget , som dom har använt för att väga gods på ! Ni vet en sån där gammeldags våg med snurra , så vi ställde in vikt så att det stämmer med vc våg :) , men ska försöka hålla mig från den iaf en vecka !

Jaja dag 1/30 är avslutad , 5 mål mat intagen 2 , 2 liter vatten intaget :) plus säkert 1 liter kaffe !
Godkänt ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0