Jobbig dag!!

Känner mig vilsen i själen idag!

Har tagit tag i lite jobbiga grejor nu på morgon, rensat hjärtat lite, kanske därför jag känner mig lite vilsen!

Varit på samtal iaf på skolan om sonen, känndes super när jag gick där i från.

Så nu precis en stund sen så fick jag ett mail från hans mentor, då har han ljugit oss rakt upp i ansiktet,, pust stön... Jag blir galen!!
Bara att fortsätta att kämpa på med alla dessa kompliteringar då!!

Men jag fattar inte att han inte har lärt sig att allt kommer fram, nä han fortsätter i samma spår... puh!!

Strax åker jag mot skellefteå för ännu ett samtal, denna gång dottern. Tur att hon iaf har det lätt i skolan, så där finns inga problem iaf, än!!


Ja lite glädje blev det iaf!
Eftersom jag vägde mig, som ni vet!
Men nu har jag även tagit mått!!

alltså
- 3,3 kg sen 30 april
- 3 cm runt midjan oxå!!

Känns bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0