Kommentar !

ASBRA jobbat tjejen!!! :D

Jag undrar hur du lyckats lägga upp en bild på det där? Jag har också skaffat mig viktkoll nu men hur får jag upp den på nätet? :) Kram! / jolene

Svar !
När du har lagt in vikten i appen , så tar du bara ett kort på det ,
Å det gör du så här :)
Du har bilden uppe alltså appen sen trycker du på den avlånga knappen uppe på iphonen håll in den å tryck en gång på den runda knappen ! Voila så har du fotat av bilden !
Då ligger den i ditt album i telefonen !
Sen när jag bloggar så bifogar jag bara bilden !
Hoppas det var en bra nog förklaring !
Tack så jättemycket för dina stöttande ord :) Kram


Kommentarer
Postat av: jolene

HAHA! Nej vad häftigt!!! Det är ju perfekt! Tack! :D <3 <3 <3

2012-05-28 @ 14:03:41
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0