ojoj nu är det nära !! dag 21/30

Bara 9 dagar kvar nu !
10 dagar till op!

Ska snart iväg å handla lite, :)

Kanon väder idag, får göra sopp tillverkningen i eftermiddag !

En rolig dag idag !!
skulle försöka hita nå byxor, å tänkte ja men jag provar dom här som jag inte har kunnat ha på typ 6 mån, å vet ni JAG kom i dom!

Bäst att använda dom då medans man kan ha dom!

Ska bli en riktig härlig tid då man får göra sig av med alla tjockis kläder :)

Men måste välja ut en tröja och ett bar byxor att ha kvar som "minne"

jo, citron vatten is the shit!!

nä nu iväg !!

Bilder på min soppverkstad kommer :)

ha en bra dag i solen, ni som har lyckan att ha den framme!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0