Slutet på dag 20 !

Fy fan vad jag hatar att ha lediga helger när barnen inte är hos mig !

Nu har sonen kommit hem , så lite ordning på torpet igen !

Alltså nu har jag inhandlat massor med citron , så här ska det drickas citron vatten ! Det sägs att det ska hjälpa till att rensa kroppen !
Så nu hoppas jag på det då!

Tog mig en kopp köttbuljong ikväll !
Å åter igen fick jag toa anfall !
Rensa magen fick jag då göra , eller om det beror på att jag har druckit 4 1/2 liter citron vatten idag !

Imorgon blir det iväg å köpa en Braun multiguick 5 ( stavmixer) och en massa mat för att fixa en massa soppor att frysa in ! Så man har efter operationen !
Sen måste jag ringa kirurgen i morgon har lite frågor ,
Typ
1 : varför ska jag läggas in kvällen förre?
2: är det nå prover som ska tas innan?
3: sprutorna för att förhindra blodproppar ska dom hämtas ut innan ? Har då inte fått nå recept på dom !
m,m

Nä nu sängen !
Å imorgon 9 dagar kvar till inläggning å bara 10 dagar till op :)


Kommentarer
Postat av: Emmi

Jag kanske kan svara på dina frågor :-)

Jag gissar att de lägger in dig kvällen innan pga att du ska pre op bedömas, dvs att du får träffa narkosläraren mm. Tror man bastestar alla som ska opas. Du ska säkert ha nån pvk eller två också. Och sen är det opdusch. Jag skulle tro att du får fragminsprutorna efter Op!



Kram o lycka till bästa Åsa! Jag tror på dig!

2012-05-21 @ 11:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0