Svar !

Kommentar
Vad händer OM du inte går ner 10 kg?
Jag tror det kommer att rasa snart... håll modet uppe... stress kan va en stor bov... å glöm inte VATTEN!!/ marina

Svar !
Jag måste ner 12,7 kg alltså 10%
5% innan fredag för att slippa en extra vikt koll !

Risken finns att jag inte får göra operationen ! :(

Å vatten DRICKER JAG MASSOR !
Dricker minst 3 liter vatten ,
Vissa dagar ca 5 liter vatten !
Plus ca 1 liter kaffe varje dag !
Kan ju inte dricka hur mycket mer !

Jo jag vet att stress kan orsaka en del !
Men jag fortsätter å flyta på , sen på onsdag ska jag åka vid 9,15 på vc å ta en vikt igen !
Ska ju ta den riktiga vikten på fredag kl 9,15 !
Se om det kan vara en lägre vikt på morgonen ! Innan man hunnit hinka i sig en massa pulver , kaffe å vatten !


Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson,

Tycker det är konstigt att det inte visar ner. Men klart om du väger dig på morgon innan du druckit massa vätska och shake så borde det ju vara viktnedgång.

Lycka till vännen

2012-05-15 @ 00:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0